Informacje ogólne

3 Olsztyńska Drużyna Harcerzy "BP" działa od grudnia 2012 roku. Większość harcerzy pochodzi z SP2, z którą drużyna współpracuje. Drużynowym jest ćw. Oliwer Oleszczuk a opiekunem pwd. Piotr Chrostowski. Kontakt do drużynowego: 513 666 381

Strony

czwartek, 31 stycznia 2013

Druhowie!

Najbliższa zbiórka odbędzie się 6 lutego o 15.00 pod szkołą. Będzie trwać 3 godziny.

Powtórzcie sobie opatrywanie ran, usztywnianie kończyn.

Będę miał Wam do przekazania bardzo ważne informacje dotyczące Hufca i naszej drużyny.

 Upewnijcie się, że przybędą wszyscy (może uda się Wam namówić Kubę).

Zastępowy Kacpra niech dowie się, czy u niego wszystko w porządku i czy będzie na zbiórce.

Czuwaj!
Wyrwały Wilk

17 komentarzy:

  1. Mateusz Sabatowski1 lutego 2013 13:31

    Będę na pewno druhu. Bo jestem z 3 ODH!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. good :) przyniosę coś ekstra więc będę rozczarowany jak będzie mniej niż 7 osób

    OdpowiedzUsuń
  3. marcin rodziewicz2 lutego 2013 10:18

    Będę druhu ale jeszcze mi jest słabo

    OdpowiedzUsuń
  4. Będe na zbiórceeeee!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mateusz Sabatowski6 lutego 2013 06:06

    Mam kostkę skręconą i nie wychodzę z domu sorki Druhu :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Mateusz Sabatowski8 lutego 2013 06:54

    Szkoda z kim ja się teraz będę bił??? help me please

    OdpowiedzUsuń
  7. Baseny w Aquasferze są za 12zł za godzinę

    OdpowiedzUsuń
  8. płaciłem składkę za październik

    OdpowiedzUsuń
  9. to kiedy pojedziemy na basen

    OdpowiedzUsuń
  10. w czwartek jest zbuurka

    OdpowiedzUsuń
  11. jest jutro zbiurka bo kazdy tak gada

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja nie wiem czy jutro bede na zbiurce bo muze isc na spotkanie z mamą na 15.30

    OdpowiedzUsuń
  13. druchu che wyjsc z mateusza zastepu a mateusz powiedział ze druch mi nie pozwoli a to jest prawda

    OdpowiedzUsuń