Informacje ogólne

3 Olsztyńska Drużyna Harcerzy "BP" działa od grudnia 2012 roku. Większość harcerzy pochodzi z SP2, z którą drużyna współpracuje. Drużynowym jest ćw. Oliwer Oleszczuk a opiekunem pwd. Piotr Chrostowski. Kontakt do drużynowego: 513 666 381

Strony

niedziela, 14 kwietnia 2013

Druhowie!

Robię zakupy z Wojska. Pomyślałem, że może chcielibyście coś kupić razem ze mną. Pod spodem przedstawię ofertę tego co można kupić. W komentarzach piszcie numer artykułu i ilość.

1: Lina poliestrowa grubość 5 mm, cena 1zł za metr (TANIO!!)
2: Lina poliestrowa grubość 10mm cena 2,20 za metr (UNOSI CZŁOWIEKA- na pewno nie pęknie)

3: Mało zadbana (śmierdzi, trzeba umyć kilka razy) kabura do pistoletu materiałowa. 1 zł szt
4: Hełm Polski - używany - 10zł szt.
5: Łyżko-widelec składany- 7zł szt
6: Druciana piła 20zł szt
7: Kabura na scyzoryk doczepiana do paska  5zł szt
8: Pałatka przeciwdeszczowa moro 10 zł szt
9: Pałatka- zimowy strój maskujący 26zł szt


ZAMÓWIENIA ZBIERAM DO ŚRODY, tego dnia o ok. 17 kupuję cały sprzęt

Czuwaj!
W.W.


10 komentarzy:

  1. Mateusz Sabatowski15 kwietnia 2013 08:23

    Linę tą, która unosi człowieka 5m. Łyżko-widelec.

    OdpowiedzUsuń
  2. kupuje ta line 10m za 1zł

    OdpowiedzUsuń
  3. kupuje 5 m.za 1 zł

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. 2m liny poliestrowej 5mm
    3m liny poliestrowej 10mm

    OdpowiedzUsuń
  6. marcin rodziewicz17 kwietnia 2013 03:43

    ja chcem line poliestrową dwie numery 2 i nr.1 a i kabure do scyzoryka i kabure do pistoletu materiałową licze że druh spełni moje oczekiwania.Pozdro druhu

    OdpowiedzUsuń
  7. marcin rodziewicz17 kwietnia 2013 03:45

    czyli ja chcem nr. 1,2,3,7

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobiłem kartę na chustę teras mnie czeka młodzik

    OdpowiedzUsuń
  9. te psrzeszkody to były niej druszyny druchu

    OdpowiedzUsuń