Informacje ogólne

3 Olsztyńska Drużyna Harcerzy "BP" działa od grudnia 2012 roku. Większość harcerzy pochodzi z SP2, z którą drużyna współpracuje. Drużynowym jest ćw. Oliwer Oleszczuk a opiekunem pwd. Piotr Chrostowski. Kontakt do drużynowego: 513 666 381

Strony

środa, 12 czerwca 2013

Druhowie!

W najbliższy piątek wybieramy się na Biwak do Jonkowa.

Zbiórka w piątek o 18.00 pod szkołą lub o 18.30 na dworcu Zachodnim PKP. (pociąg mamy o 19.08)

Powrót w niedzielę o 16.45 na dworzec Zachodni.

Proszę się spakować tak aby nie dźwigać kilku reklamówek. Jak najwięcej w jeden plecak. Pamiętajcie, że można do każdego plecaka dużo przywiązać i przytroczyć!


Lista rzeczy do zabrania:
- mały prowiant - kanapka, picie.
- 30zł (na bilety, jedzenie, ubezpieczenie)
- MUNDUR pełny (z laskami skautowymi - nowi harcerze przyjęci do drużyny będą mogli sobie zrobić laski skautowe)
- LEGITYMACJA SZKOLNA (kto nie weźmie dopłaca ok. 4 zł za bilet)
- LATARKA (uwierzcie mi że się przyda, kto nie weźmie będzie cały czas pożyczał)
- karimata (jeżeli ktoś nie ma, niech weźmie dodatkowo mały kocyk)
- śpiwór lub koc
- karty do naszej gry
- buty do chodzenia po dworzu
- 2x T shirt
- bluza z długim rękawem
- 2x majtki + 3x skarpetki
- strój sportowy (do matobijki i innych gier)
- menażka lub miska, sztuće
- mały ręcznik, paczka chusteczek, szczoteczka do zębów, pasta, mydło
- kto się boi komarów, bierze spray
- alergicy biorą swoje lekarstwa
- Każdy kto przyjmuje leki na stałe, bierze je ze sobą i jest za nie odpowiedzialny!



Kto ma bierze namiot! - (min. 1 na zastęp)
Zastępowi biorą książki sprawności
Marcin Rodziewicz - bierzesz nosze, Funkcyjni biorą swoje chlebaki.


Pamiętajcie o kartach obozowych, proszę. Dla zapominalskich nie będę wyrozumiały.

Czuwaj!

W.W.

10 komentarzy:

  1. Mateusz Sabatowski14 czerwca 2013 07:32

    witaj druhu i cala drużuno! w zwiazku z zachowaniem M*****a zaprzestałem chodzic na zbiórki. Michał Brodzik też. Jeżeli jestescie smutni czy cos to piszcie na fb prywatnie. Za wszystko dzieki i przepraszam. Czuwaj Druhu! Maateusz Sabatowski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że twoje podejście do sprawy jest bezsensowne bo to że pokłóciłeś się z Marcinem (M******a) nie znaczy że musisz przestać robić to co lubisz zwłaszcza z Młodzikiem i funkcją zastępowego w drużynie.

    Z poważaniem Dominik i Karol.
    Czuwaj!
    ps. Twój zastęp został zawieszony.

    OdpowiedzUsuń
  3. https://lh4.googleusercontent.com/-TzCxSPw1Kfs/T80U11pc1GI/AAAAAAAAAQY/_dfTif5PKC8/w864-h574-no/DSC_0327.JPG

    Pamiętasz pierwsze zbiórki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mateuszu, Marcinie i Michale.

    Uważam, że konflikt w który się wdaliście stał się zbyt poważny i trwa już zbyt długo. Niestety nie mam pełnego poglądu na sytuację, więc nie potrafię się wypowiedzieć w tej sprawie. Nie chcę nikogo osądzać, nikogo oskarżać i nikogo podejrzewać. Jak najbardziej rozumiem, że czasami macie się dość, jak wszyscy ludzie. Wiem, że żaden z Was nie chce odchodzić z drużyny. Pytam się więc Was, czy ta kłótnia nie trwa już zbyt długo? Ucierpiał każdy z Was, ucierpiała drużyna i ja. Może czas wziąć się w garść, porozmawiać na spokojnie i znaleźć wyjście z sytuacji. Nie chcę, abyście przez siebie nawzajem rezygnowali z czegoś na czym Wam na prawdę zależy. Z mojej strony proponuję Wam przyjść na prawdziwy Sąd Harcerski, z sędzią, obrońcami. Nie chcę Was do niczego zmuszać. Jeżeli dwie strony konfliktu stawią się na zbiórkę w najbliższy piątek o 16.00, to odbędzie się sąd, który wyda opinię, nie wyrok.

    Oficjalnie, zawiesiłem działalność Jeleni, zawiesiłem w funkcji zastępowego z. Jelenie Mł. Mateusza Sabatowskiego i zawiesiłem w funkcji podzastępowego dh. Michała Brodzika. Wszystko można zacząć od nowa. Ta decyzja była dla mnie bolesna, ale uzasadniona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marcin Rodziewicz19 czerwca 2013 11:29

    mateusz ogarnij się ty w tej drużynie robisz najwięcej szkód wyzywasz cały czas mnie i jeszcze do mnie się czepiasz Mam już cb dość więc chcem się z tb pogodzić.Ja tam moge odejść z druzyny przynajmniej nie będą ,mnie wyzywać i wyśmiewać Nara

    OdpowiedzUsuń
  6. Marcin! Nie widzę powodów do do tego abyś odchodził ty i Mateusz (ewentualnie Michał) z drużyny. Ludzie ogarnijcie się nikt nie odchodzi z jakiś zajęć tylko dlatego że się z kimś pokłócił.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mateusz i Michał20 czerwca 2013 07:41

    Druhu! Marcin nawet w tak poważnej chwili nie potrafi wziąć winy na nas wszystkich, a zwala na mnie. Proszę Cię o zmianę zdjęcia na blogu, bo znalazłem z Michałem już nowe hobby a mianowicie sztuki walki. Jest na bardzo fajnie w nowym gronie i przepraszamy za odejście. Mundur przyniosę w piątek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo wszystko Marcin ma trochę racji. Dość często zdarzało się wam kogoś przezwać.Ale też bez przesady trochę winy Marcina też jest.

    ps.NAPRAWDĘ!!!
    Już nowe hobby. Znalezienie nowego hobby w tak krótkim terminie mówi nam jak bardzo nie zależało wam na poprzednim.

    ps2.Wiesz że na Wywe. jest zad. na znalezienie nowego hobby.

    OdpowiedzUsuń