Informacje ogólne

3 Olsztyńska Drużyna Harcerzy "BP" działa od grudnia 2012 roku. Większość harcerzy pochodzi z SP2, z którą drużyna współpracuje. Drużynowym jest ćw. Oliwer Oleszczuk a opiekunem pwd. Piotr Chrostowski. Kontakt do drużynowego: 513 666 381

Strony

niedziela, 1 grudnia 2013

Druhowie!

Najbliższa zbiórka odbędzie się w piątek. Będzie to zbiórka naborowa. W godzinach 16.00-19.00.
 Liczę na Waszą obecność i pomoc przy przyszłych harcerzach z naszej drużyny.

Dodatkowo odbędzie się ostatnie spotkanie w ramach Kursu Zastępowych. Będzie to krótki apel lub coś podobnego.


Najbliższe terminy, rezerwujcie sobie czas:
 - wtorek,piątek nabory w SP 2. Kto ze starszych chce mi pomóc? Byście musieli od rodziców dostać zwolnienie z zajęć w szkole.

- piątek (06.12) - zbiórka
- sobota  (07.12) - zbiórka - 2 rocznica pierwszych naborów do drużyny!!!
- piątek (13.12) wigilia drużyny.
- niedziela (15.12) ostatnia w roku zbiórka drużyny

Czuwaj!
 W.W.

9 komentarzy:

  1. Konrad. Mnie nie będzie bo mam andrzejki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprecyzuj. Kiedy Cię nie będzie? W piątek 06.12?

      Usuń
  2. Marcin Rodziewicz2 grudnia 2013 07:21

    ja chcem pomóc w naborach

    OdpowiedzUsuń
  3. nabory jednak za tydzień w piątek 13. Tego samego dnia wigilia drużyny ze Szkwałem i Leśnymi Krasnoludkami.

    W ten piątek wszystko aktualne, widzimy się o 16.00. Jeżeli wszystkie osoby dotrzymają obietnicy, to będzie Michał Brodzik, Mateusz Sabatowski i SZOP! :) Bania. Oraz jeden nowy harcerz! Oj, ale będzie tuura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba 7 tuuur.

      Usuń
    2. z 10 tur to się zastanowie czy przyjde
      20 to może
      a jak 30 to przyjde

      Usuń
  4. Inżynierka a.k.a. Pieseł5 grudnia 2013 13:22

    WoW SZOP w drużynie WoW uszanowanko WoW gęste włosy bujna grzywa WoW
    A w piątek ten, się spóźnię trochę. I wciąż czekam na to co napisałem Ci Druhu w Smsie ostatnio. WoW tyle czasu a wciąż 0 tur WoW

    OdpowiedzUsuń
  5. wigilia to o której godzinie bo zapomniałem??????

    OdpowiedzUsuń
  6. wigilia to o której godzinie bo zapomniałem??????

    OdpowiedzUsuń