Informacje ogólne

3 Olsztyńska Drużyna Harcerzy "BP" działa od grudnia 2012 roku. Większość harcerzy pochodzi z SP2, z którą drużyna współpracuje. Drużynowym jest ćw. Oliwer Oleszczuk a opiekunem pwd. Piotr Chrostowski. Kontakt do drużynowego: 513 666 381

Strony

środa, 19 lutego 2014

Druhowie!

W najbliższą sobotę jest 22 luty - Najważniejszy dzień w roku dla harcerzy na całym świecie.

O godzinie 8.00 na placu solidarności odbędzie się apel hufca.

Czyli o 7.45 widzimy się pod szkołą. Kto mieszka blisko ma obowiązek przyjść:
Mł. Marcin Rodziewicz
Dh. Oliwer Oleszczuk
Dh. Michał Kukuk
Dh. Hubert Prusiński
Cała reszta, jeżeli tylko może to serdecznie zapraszam
Koniec apelu przed 9.00


Następnie widzimy się o godzinie 15.00 pod SP2
Idziemy do katedry a potem na kortowo! Więc wziąć po 2 bilety i legitymację.
Koniec zbiórki ok. 20.00 na kortowie lub 20.30 pod szkołą


Czuwaj!
W.W.

10 komentarzy:

  1. spk przyjdę na zbiórkę tylko że ja jestem chory i nie jestem pewien czy rano przyjdę

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Super! Za przyjście na rano wylosujecie sobie kartę broni.

      Usuń
    2. ja przyjdę żeby wylosować i wrócę do domu

      Usuń
  3. Marcin Rodziewicz20 lutego 2014 07:14

    nie wiem czy przyjde

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjdę rano ale nie wiem czy przyjdę na piętnastą

    MATEUSZ T.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rano mnie nie bedzie, bynajmniej o 15 bede.

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem mistrzu

    OdpowiedzUsuń