Informacje ogólne

3 Olsztyńska Drużyna Harcerzy "BP" działa od grudnia 2012 roku. Większość harcerzy pochodzi z SP2, z którą drużyna współpracuje. Drużynowym jest ćw. Oliwer Oleszczuk a opiekunem pwd. Piotr Chrostowski. Kontakt do drużynowego: 513 666 381

Strony

wtorek, 6 stycznia 2015

Druhowie!

W związku z marną obecnością na ostatniej zbiórce, jestem zmuszony wymierzyć karę osobom które nie poinformowały mnie i nie przyszły.
Bardzo dziękuję Dominikowi, Dominikowi, Jasiowi, Oliwerowi za obecność- Biały Kamień
Paweł, Maciek, Ignacy, Ziemowit, Paczek, Karol poinformowali mnie że się nie pojawią.

Cała reszta: Szymon, Michał Pawlak, Kondzio, Mateusz Tk, - Czarny Kamień.

Czuwaj!
Przypominam jeszcze o składkach.

3 komentarze:

  1. A jak inni nie przychodzą na zbiórki i Cie nie informują to nic nie dostają, a jak jest mało osób a innych zbiórkach to jest okej, ale dobra nie przyszedłem moja wina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konradzie, chodzi mi o zbiórki na których drużyna bierze udział w jakichś świętach, obchodach lub mszach na których musimy się godnie prezentować. Dlatego obecność na takich zbiórkach jest bardzo ważna dla drużyny. Nie obowiązkowa bo harcerstwo to nie szkoła. Pamiętaj, że wstępując do drużyny obiecałeś ją godnie reprezentować.

      Usuń