Informacje ogólne

3 Olsztyńska Drużyna Harcerzy "BP" działa od grudnia 2012 roku. Większość harcerzy pochodzi z SP2, z którą drużyna współpracuje. Drużynowym jest ćw. Oliwer Oleszczuk a opiekunem pwd. Piotr Chrostowski. Kontakt do drużynowego: 513 666 381

Strony

czwartek, 9 kwietnia 2015

Druhowie!


Najbliższa zbiórka odbędzie się w niedzielę 12.04.

O godzinie 11 - dla chętnych (mam nadzieję że ich będzie dużo) w kościele Najświętszego Serca Pana Jezusa - msza w intencji ofiar zbrodni katyńskiej. Ja idę, polecam wszystkim!

O godzinie 12.00 można być pod siedzibą, ja z harcerzami z kościoła zgarniemy Was i pójdziemy na cmentarz komunalny przy ul. Poprzecznej.

Nasza drużyna idzie jako reprezentacja ZHR na uroczystości związane z rocznicą Katyńską.
Proszę zabrać pełne umundurowanie, kapelusze, laski i pałatki.

Zbiórka trwa do ok. 14.00 -14.30


Czuwaj! W.W.

12 komentarzy:

  1. a tury będą? J.W

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy :) Może się uwiniemy szybko z obchodami.

      Usuń
  2. Mnie i Mackia nie będzie ponieważ ja wtedy jestem w szpitalu i następnego dnia mam operację i niema możliwości a Maciek ma piłkę nożną i ma zawody.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja KUBA oświadczam uroczyście, że po tej zbiórce będę miał mundur :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupujesz w sklepie? Pamiętaj żeby kupić ciemnozielony - mundur ZHR

      Usuń
  4. Tylko na kapelusz trzeba trochę poczekać, ale mam beret.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście że o tym wiem. Kupuję przez internet. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm... mam jeden problem a mianowicie góra od munduru jest za mała i jak zakładam to sypią się guziki.Mogę założyć jednolitego koloru mundur wojskowy(czarny,zielony)? Ziemowit.S.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam już mundur :D Kuba podpisuje

    OdpowiedzUsuń